lördag 2 juli 2011

Födelsedag...

Igår fyllde jag år =) Jag äääälskar att få paket, blir som ett barn.... blev "väckt" på morgonen av man och 2 barn (Marcus är med sin pappa på High Chaparal) med Te och macka, tänt ljus och sen ett paket i form av en pizzakartong, ja ni som scrappar vet väl redan vad som kan tänkas vara i... jo scrapgrejjer =) Jag fick en MS kantstans, 2 Nellie Snellen dies, mängder med papper, lite blommor och pärlor. Så nu ska här skapas är det tänkt. Resten av dagen tog jag och kidsen det lugnt, och när Nikki somnat fixade jag och Zackarias iordning pajdegen till kalaset idag.

Så idag har vi firat både min och mannens födelsedag, har fått en massa fina grejer, presentkort på kläder, en ny fin stege, en skottkärra, en häcksax, en tekanna och 3 påsar lös-te till, presentkort på jula, pengar, blommor, en fin ljuslykta till altanen... mycket fint och bra med andra ord. Här kommer lite bilder på lite av sakerna...




Inga kommentarer: