måndag 30 januari 2012

Skälby gård

Var vi på i somras och då är detta kort taget. Tyckte det passade in på skissen som finns hos VS denna vecka.




Så här blev min LO


Och så några detaljbilder...




Basen är ett vitt CS, som jag satt fast en bit wellpapp och sen ett mönstrat papper (hittar inget namn) på. Har sedan mistat med Cranberry Zing, la en chipboardfjäril från Maya Road för att få ett avtryck i misten. Har tagit ett vitt CS som fotomatta som jag har färgat in med Distress ink pad - Old Paper. Under fotot ligger även en boksida och ett stämplat CS som ska vara en utriven sida ur ett block. De gula fjärilarna har jag ingen tillverkare på, inte knapparna heller. Biljetten är från Tim Holtz och den har jag knycklat och färgat med Distress ink pad - Vintage Photo. Vissa av hörnen på papper och foto har jag använt rund hörnstans på. Bokstäverna är rub-ons från Maya Road.

1 kommentar:

http://papperochpyssel.wordpress.com/ sa...

Du har fått till riktigt snyggt "spill" eller är det en stämpek ? Härlig LO, härligt jobbat!